KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Sunday, May 28, 2006

Sabtu & Ahad

Sabtu 27 Mei 2006
Hari ini hujan... Aku dengan Mimi ke Namdaemoun cari barang Kak Tun dan Maya. 10:30 keluar dari rumah naik bas.. ALamak tersalah bas la pulak.. mamai... So kena jalan kaki la pulak.. kesina Mimi.. hujan...

Beli punya beli.. dah kul 12:30 balik rumah naik bas jugakk.. hubby dengan Nana takkeluar.. Nana demam lagi..

Balik rumah masak Meehoon Goreng untuk budak2 latihan Menari kat Embassy. Petang tak ke mana-mana tolong hubby buat kerja pejabat pos..

Buat jemput udang + sayur.. sedap jugak.. goreng french fries + nugget. Bebudak lepas menari datang rumah aku.. makan sesama la.. meriah jugakk..

Malam tak kemana.. layan drama korea.. pastu tolong hubby lagi buat kerja pos office..

Ahad 28 Mei 2006
Arini pepagi lagi aku buat sandwich untuk bebudak berlatih menari..
10:15 pagi ke Pasar Garak (Fisheries Market) dengan jiran aku.. kami beli ikan share together.. sebab nak jimat..

Balik terus gi Costco nak belikan Kak Adi Noritake Signiture Platinum.. 55pcs.. RM1,200.00 coz dia dah masukkan duit.. takutlak nanti abih.. aritu tengok tinggal 4 kot
ak jer lagi. so kami dah beli 2 tinggal lagi 2 kotak ler.. Kak Adi tunggu ler aku balik for good nanti bawak balik Noritake awak yer.. heheheh...

No comments: