KENANGAN DI HONG KONG

Friday, March 11, 2011

Seoul Trip 24 Feb ~ 01 March 2011 - Part 1

Tak terpikir nak datang semula ke Seoul setelah meninggalkan Bandaraya tersebut pada 3.4.2007 lalu.  Alhamdulillah dengan penerbangan AirAsia pada 24 Februari 2011 jam 155 petang selamat kami tiba di Incheon International Airport, Seoul pada 2135 malam.

Kali ini aku pergi bersama kawan dan kenalan seramai 16 orang (kesemuanya Perempuan) hihihi..

Setelah semuanya selesai dengan bagasi masing2. Beli tiket bas ke Angguk, untuk sampai ke SeoulHostel yang telah dibuat tempahan online.

Tiket bas = KRW10,000
Bilik Twin Sharing SeoulHostel = KRW45,000 X 5 malam

Alhamdulillah bagus betul orang Korea nih.. kami beratur naik bas Ajushi siap tolong masukkan bagasi dalam perut bas.. terkejut jugak dia mulanya kami seramai 16 orang.. hehehehee

Biilk check in semuanya ok.. selamat sudah..
Cuaca amat sejukk.. around -5 gitu..

Esok pagi semua orang kena bangun awal coz 1st visit of coz ke Nami Seoum (Nami Island) atau sekrang dikenali sebagai Pulau Mawi..hehehehee