KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Monday, June 05, 2006

Sabtu & Ahad

Sabtu - 2 Jun 2006

Majlis Sembahyang Sunat Hajat dan Forum Perdana
"Ilmu dikendung, Cinta dikelek" - Anjuran Kelab Umno Korea dan PPMK

Diaorang datang masak memasak kat rumah aku..

Menu:
nasi lemak
sambal Sotong kering
sambal ikan bilis
Telur rebus..
Timun
Keropok ikan

Buah Tembikai
Kek
Air Sirap

Meriah jugakk majlis diaorangni.. tapi yang penat aku ler..


Ahad - 3 Jun 2006

Arini aku masak Laksa Penang dan buat Sambal Sotong lagi..
Kita orang buat makan2 kat rumah HOC sini nak meraikan keluarga yang datang dari Malaysia.. so aku share ler ngan diaorang.. joint together-gether..hehehe..

Menu :

nasi lemak
Sambal Sotong
Sambal Ikan Bilis
Ayam Goreng berempah
Paru Goreng berempah
Timun dan Telur Rebus

Laksa Penang
Kuih muih
Sirap Bandung
Buah Tembikai

Penatt.. aku sejak 3 malam start from Friday ~ semalam tidur tak tau nak habaq... memang hanyut..

No comments: