KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Friday, May 19, 2006

Chicken Chop Pertama Di Seoul

Hari ni kami sekeluarga first time makan Chicken Chop selama 2 tahun kami berada di sini.
Ini juga merupakan Chicken Chop pertama aku masak...


Resepi Chicken Chop ni aku dapat dari kawan aku yang ada di Sydney..


So lebih menikmati jika sesuatu makanan tu kita buat sendiri dan hasil air tangan kita untuk family tercinta.
Anak2 aku dan hubby termasuk aku menikmatinya dengan penuh khusyuk.. emmpppp..



Tengok la they all ni semuanya mulut ternganga kata "SEDAP".. UMPPPP..
Aku yang memasak ni hilang penat..

Masak demi anak2 dan hubby adalah hobi aku.. diaorang order jer nak makan apa..

Memuaskan, cemerlang..A++ hehehe

1 comment:

Anonymous said...

perghhh chicken chop... aku bila teringin nak makan, aku selongkar tenet jer..

terbaru aku buat.. sheaprd pie.. sehingga menjilat gusi