KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Tuesday, April 04, 2006


MAIN SKI KAT BEARS TOWN

Ni la Group terbesar yang aku pernah join selama aku di sini.. gi main ski kat Bears Town.. dekat Pocheon, 1 1/2 jam dari Seoul.. antara keluarga2 yang terlibat:

1. MIDA
2. MATRADE
3. JPM
4. MINDEF
5. JPA - family aku ler

kami sewa dua buah Kondominium. bayaran syer2 ler...

Aku tak main pun ski ni.. takut jatuh bedebuk.. cam nangka busuk.. heheheeh.. tahun lepas dah cuba dah.. serikkk janji dapat ambil gambar udah ler..





Bukan main ceria anak aku ni.. dapat main ski.. ni la first time anak aku main ski.. tahun lepas dia kecik lagi.. tak berani.. this year ari tu siap nangis nak main.. hubby aku takut dia tak pandai..

Hahhh tengok bukan main lagi .. bergaya.. pandai lak dia kayuh.. budak2 ringan badan.. lagipun they all dok pakai roller blade of course ler diaorang pandai main ski...



















Yangni sorang ni memang dah pandai pun.. cuma aku ngan Hubby aku jer tak bagi diaorang turun dengan sky lift tu.. takut gak.. extreme tu... tahun depan la yer...

Aku .. aku tak main pun just tengok diaorang jer.. tak berani la aku.. takut jatuh lagi udah ler sakit.. siap lebam tu.. badan nak guna lama oiii...aku ni tumpang seronok jer udah ler..

No comments: