KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Wednesday, April 19, 2006

HUJAN DATANG LAGI...

Arini yang hujan kat luar .. tapi dapur rumah aku lak yang banjir..
alahai nasibler dapat rumah bawah.. air dari mana entah tersumbat.. yang melimpah kat rumah aku ni.. dah ler tu.. busuk la pulakk...

Kesian hubby aku kena basuh.. .. siap letak pewangi lagi kat dapur... Thank you so much

Hari ni Nana cam malas nak ke sekolah.. nak ambil attention la tu.. meleleh air mata.. alahai. anak ibu...

Hahhh.. inila kek Cokelat aku yang dah tinggal sikit ni.. abih dikerjakan oleh anak2 aku dan hubby aku.. hehehe..

Esok aku nak buat lagi la.. senang jer ni..

Malam masak Udang Tomato (Nana's favourite + Daging masak Jintan manis + Sayur Cendawan) itula hidangan makan malam kami..

Lepas makan anak2 aku belajar Iqra.. kesian lak dah lama tak ajar mengaji.. nanti nak sebut lidah jadi keras..

Malam ada kunjugan dari Mr & Mrs Wahab .. bawak Makaroni goreng.. aku just potong buah dan buat Teh Tarik.. hehe...

Hubby aku keluar kul 12:00 malam gi beli buku Lejer untuk Mimi... nasib baik ler kat sini shopping complex 24 hours.. (nasib ler dah lupa.. )

Hujan lagi.. zzzzz

No comments: