KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Tuesday, April 18, 2006

HARI KERJA SELASA

Arini pagi Azila mintak maklumat student sini.. segala2nya.. so aku busy sikit la pagi ni..
Dah settle antar kat dia..
Mudah2an kawan aku sorang tu mendapat berita gembira la nanti.. hopefully berdoa..

Ari ni dust teruk kat sini.. semua dinasihatkan tak mengadakan aktiviti luar dan juga dinasihati memakai facemask.. Teruk lagi daripada jerebu kat KL..

Petang balik kerja.. buat kek chocolate lagi.. buat sampai depa jemu makan kek chocolate..
Bagi kat Kak Ani sebiji..

Malam gi rumah Kak Ani.. sembang bab nak buat farewell untuk Mrs Head of Canseri.. nak back for good 29th April ni.. hai.. hilang ler kawan sorang....

Gi rumah Mrs. Wahab jugakk.. dia bagi resepi kek Pelangi kat aku.. hai .. asyik nak buat kek jer.. aku bukannya makan sangat.. tapi suka tengok orang makan sampai licin kek yang aku buat.. hehehehe....

Makan Laksam.. sedapnya.. lama tak makan.. pulun.. tapi malu la pulakk.. kalau ikutkan hati nak makan lagi.. tapi segan kat Mr. Wahab.. heheheh.. kebuluran ker???

Emppp balik rumah... settle apa yang patut.. zzzzzz.....

No comments: