KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Thursday, November 12, 2009

Sejak kebelakangan ni agak busy...

Hari Ahad lepas iring Datin balik kawasan..
Seronoknyer rasa dok kampung..

Suasana kampung di Pontian.. memang best...
1st time aku sampai Pontian...

Pagi2 6 am aku dah sampai rumah YB... naik flite kul 7.20 sampai 8.30 di Senai.. Mat Nen jemput terus ke Pontian..
Wahhh bestnya lalu kat ladang Nenas.. luas terbentang...

Seronok sangat tengok persembahan budak2 TABIKA KEMAS...
Datin yang rasmi program nih.. Alhamdulillah semuanya lancar..

Terus follow YB nyer program...

Ada kenduri Arwah di rumah Mak YB.. besarnya rumah... syokknya dok banglo di kampung...

Banyak tanah sawit.. banyak hasil..
semuanya 8 mata lauk... tak termasuk disert lagi.. mak aii.. heaven sungguh!!!
Rugi Roza tak ikut.. hahahahahaa...

Makan lagi..kat Pt Kahar.. Majlis Kesyukuran..kali ni aku dok syokk makan jagung rebus.. fresh dari ladang..

Balik naik MAS.. Jumpa ngan Jehan Raja Lawak.. kecikk jerkk budaknya.. hakaks..

Sampai KLIA.. driver jemput dan terus balik rumah.. Sempat gakkk Datin belikan aku cekelat untuk budak2 kat rumah.. eheheheh

TQ sangat2 YB dan Datin.. sudi bawak saya ke Pontian..
Dan orang2 kampung di sana memang best2!

No comments: