KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Friday, June 26, 2009

Arini aku cuti..

8.30 pagi ~ Pergi sekolah Nana ada perjumpaan dengan guru kelas utk ambil buku rekod.. Nana dapat no. 5 dalam kelas. Sama ada tukar kelas atau tak.. result minggu depan.

10.30 pagi ~ terus ke Alamanda.. makan nasi KFC. Masuk Care4 beli air 100plus then balik rumah.

OTW balik rumah bos aku call pasai tiket dia.. aduhhh copot2 jantung aku.. dia nak balik awal lakk.. terus aku call travel agen.. sib baik ada itupun tiket ekonomi.. aduhaiii!!!

Tuler bila aku call tak mau angkat.. dah sms bagi tau waitlist dulu tak jawab.. hahhhh!!!

Petang ada orang cuci rumah atas.. sampai kul 5 baru settle.. bayar RM60. Semua pencuci aku depa ambil ke abih?? Tak perla asalkan dah settle tak yah aku menyental bilik air lagi.. uhuks

Esok nak kemas dan angkut naik atas jerkk!

No comments: