KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Monday, July 24, 2006

BIRTHDAY AKU 10.7

Ini la gambar Kek Bday aku.
Buat sendiri jer.. Kek Chocolate.

COEX Aquarium
Arini aku cuti.. plan nak sambut bday.. cuaca pun agak mendung of sure hujan turun.. so gi celebrate kat Indoor jer la..

First time masuk sini.. Emppp..Ni ler kenangan kami masa bday aku tahun ni.. memang we all plan nak gi Carribean Bay, Everland.. tapi hujan so tak best arr.. next time..

Ni masa we all lepak2 lepas tengok ikan2 dalam aquarium.














DINNER CELEBRATE B/DAY - INTERCONTINENTAL COEX SEOUL
Arini hubby aku belanja kat sini..hehehee.. sempena dia menang tournament Tennis ari tu.. antara Diplomat kat Grand Hyatt Seoul. We all dinner kat Brasseri room. Makanan sini sedap banyak sea food ada Japanese food, Korean Food, Western Food dan ada promotion Mongolian Food. Tu yang best tu.. ada lobster, sushi, kegemaran kami. Nana & Mimi bukan main lagi suka dia.. makan Ais krim Haegen Dazz.. Green Tea.. Diaorang ni selang seli makan ais krim..







No comments: