KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Sunday, June 11, 2006

JALAN-JALAN CARI MAKAN


Arini hujan jer..
Aku bengang gak ngan hubby aku.. nak ajak gi COEX pun tak nak.. sayang nak gerak keter takut kotor.. eiiiii

Kul 5:00 lepas Asar we all ngan HOC gi Bus Terminal .. nak gi makan Japanese Food.
So gi makan kat Kedai Japanese dalam Shinsage Department Store tu..

Aku makan Udong ngan Set Tempura...

Mimi ngan Nana makan Udong & Sushi..

Emmppp boleh tahan sedap gak makan kat kedai ni..

2 set ni kami makan KRW17,000

Lebih murah dari kedai biasa..

Gambar ni pun diambil setelah kami makan dah setengah.. heeeheh..

Pastu jalan2 kat Bus Terminal.. aku membeli la jugak "Cake Place".. lama dah aku mengidam coz yang kat Malaysia tak terbawak masa datang ari tu.. hubby aku just hmmm jer..

Pastu gi Kedai KRW1,000 beli hadiah Kawan Mimi yang nak buat birthday party ari Rabu ni.. Last day for 3rd Grade..

Ini lak gambar masa we all singgah kat Lotte Hotel, coz HOC aku nak jumpa ngan group WP yang datang meeting sini..

Aku ngan Mrs. HOC just stay in car.. Hubby aku jer keluar jalan ngan girls aku..

Ini lah sepat they all possing dalam Lotte Hotel..

Depan Flower replika

Balik terus mengadap TV layan FIFA .. England vs Paraguay.. 2-1..

Aku tertidur.. hubby aku lapar dia sendiri2 ler cari apa2 yang patut kat dapur..

No comments: