KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Monday, April 24, 2006

Rumahku banjir...

Ishhh dah ler baru jer bersuka ria balik dari Sukaneka PPMK.. buka pintu rumah aku berbau.. tidak menyenangkan.. Eiiii bau apa ni...

Hahhhh.. air busuk naik lagi.. benciii.... busukkk.. pening kepala aku..
Emmpp apa lagi.. baru jer cadang nak lelapkan mata.. ni..
nak hilangkan penat.. kena buat kerja lagi.. bersihkan.. dapur dan ruang kering..

Kalau diperhatikan gambar ni nampak tak garisan merah tu.. adalah CACING... yang panjang.. bergerak perlahan2.. GELIIIIII....
Aku pening.. bau busuk dan nak muntah...
Uweekkkkkk....
Sepetang dok bersihkan dapur.. akhirnya aku tak tahan.. dan tertidur.. hubby aku jer buat kerja sorang2... kesiannn...

Malam aku sakit kepala yang teramat sangat.. bangun makan tylenol 2 biji... pastu zzzzzz......



No comments: