KENANGAN DI HONG KONG

KENANGAN DI HONG KONG

Saturday, April 08, 2006

ARI CUTI

Seronoknya cuti..

Kul 12:00 gi Kim Club.. balik kul 2:30 pagi.. anak aku ler baru baik demam nak gi keluar jalan.. sabar jer la..
Bukannya beli apa pun saja jer go around..

Balik rumah terus masuk bilik tidur...

Bangun pagi masak Laksa.. arini.. kekalau budak2 bola nak datang makan ok gak...
Petang ni ada Student lawan bola ngan Korea... so aku nak follow ler hubby aku sat gi...

Wah cayala depa menang besar arini.. TAHNIAH... Walaupun arini Yellow Dust melanda.. fuhhh teruk gak.. anak2 aku kena pakai face mask.. dan aku sekali...hehehehe...
Soccer Girl

Ni la muka2 ceria sebab menang kan????

9-3 tuuuu... Cayala...

Aku ni suka sangat tengok diaorang lawan.. bukannya apa aku yang lebih jerit bagi sokongan.. dan SPONSER air teh o boleh ler..

Lepas Menang Besar diaorang datang rumah makan laksa + popia goreng + cucur ikan bilis Adabi.. abih..selesai.. Alhamdulillah...

Lelepas bebudak tu balik kami keluar lak gi TESCO.... kul 12:00 baru balik.. mata dah pedih... nasib baik esok cuti gakkk .. LEGA.

ZZZZZZZ.... Sleeping








No comments: